Saturday 20 April 2024| ۱۵: ۰۸ - شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
توریست آمریکایی در بازدید از حرم مطهر گفت:
امام خمینی(س) نه تنها برای مسلمانان و ایرانیان بلکه برای تمام مردم دنیا شخصیتی برجسته است که تغییرات و تحولات عظیمی را در ایران و جهان به وجود آورد.
امام خمینی(س) برای تمام مردم دنیا شخصیتی برجسته است

توریست آمریکایی که برای شناخت بیشتر ایران از حرم مطهر حضرت امام خمینی(س) بازدید کرد،گفت:برای شناخت بیشتر فرهنگ ایرانیان به این کشور سفر کردم و در این سفر برایم مهم بود که حتما بازدیدی از حرم مطهر امام خمینی(س) داشته باشم.

استاد جامعه شناسی دانشگاه نیویورک در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان افزود:آشنایی با فرهنگ و سیاست ایران باعث می شود تا این کشور به طرز صحیحی به تمام دنیا شناسانده شود و ابهاماتی که درباره ایران وجود دارد رفع شود زیرا بازدید و سفر به این کشور از نزدیک واقعیت ها را نشان می دهد و در سفر به ایران نگاهم به این کشور مثبت بود.

این توریست آمریکایی تصریح کرد:همه مردم دنیا باید مردم ایران را بشناسند و بدانند که ایرانی ها خصلت های انسان دوستانه زیادی دارند.

وی علت حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را شناخت شخصیت امام راحل معرفی کرد،گفت:امام خمینی(س) شخصیت مهمی است که در ایران اتفاقات زیادی را رقم زد. این حرم و بارگاه مقدس برای ایرانیان قابل احترام است و البته برای ما نیز امام خمینی(س) قابل احترام بوده و علاقه زیادی داشتم از بارگاه ایشان بازدید کنم.

وی افزود:امام خمینی(س) نه تنها برای مسلمانان و ایرانیان بلکه برای تمام مردم دنیا شخصیتی برجسته است که تغییرات و تحولات عظیمی را در ایران و جهان به وجود آورد.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین