Thursday 25 April 2024| ۰۱: ۰۷ - پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
نماینده ولی فقیه در حفاظت سپاه فرودگاه های کشور:
سربازهای حفاظت هواپیمایی در بارگاه ملکوتی امام خمینی(س) اجتماع کردند تا اعلام کنند به لطف خداوند در این عرصه توانسته اند تمام توطئه های داخلی و خارجی را خنثی کنند.
ایستادگی در برابر استکبار جهانی ایده امام خمینی(س) برای ملل عدالت خواه

نماینده ولی فقیه در حفاظت سپاه فرودگاه های کشور در تجدید میثاق کارکنان و فرماندهان حفاظت هواپیمایی سپاه پاسداران در حرم مطهر امام خمینی(س) گفت:حضرت امام خمینی(س) با تکیه بر قدرت،تقوا وایمان در مسیر کمال انسانی تا درجه خودساخته پیش رفت در حالیکه امروز کمتر فردی می تواند چنین قدرتی داشته باشد و چنین حرکت عظیمی را در جهان بشری ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان، حجت الاسلام و المسلمین شهبازی در ادامه افزود:موجی که امام راحل در جهان ایجاد کرد همه کشورهای دیگر تازه در ابتدای حرکت ایشان قرار دارند و به تازگی بیدار شدند و در تکاپوی تغییرات هستند.ان شاالله این امواج تمام کشورها را در طول تاریخ درخواهد نوردید و همه انسان ها را در جهان و در تاریخ های آینده و سال های آتی تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

وی تصریح کرد:امروز سربازهای حفاظت هواپیمایی در بارگاه ملکوتی امام خمینی(س) اجتماع کردند تا اعلام کنند و گزارش دهند که به لطف خداوند با موفقیت صد در صدی در این عرصه توانسته اند گام بردارند و تمام توطئه های داخلی و خارجی را خنثی کردند و توانستند از امنیت کشور و حیثیت این نظام دفاع کنند.

شهبازی بیان کرد:هدف از تجدید بیعت با آرمان های امام راحل این است که گزارش دهیم در راستای ماموریت اصلی مان یعنی حفاظت از امنیت پروازها تمام تلاش خود را به کار بستیم همچنین در انجام ماموریت های ذاتی خود نیز یعنی حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی تمام تلاش را می کنیم تا آرمان های امام راحل زنده بماند.

نماینده ولی فقیه در حفاظت سپاه فرودگاه های کشور افزود:برخی از پاسداران امروز در زمان حیات امام راحل کودک بودند و امروز به سربازان بزرگی و مجاهد حضرت امام خمینی(س) تبدیل شدند وبا تمام قوا از اهداف امام و شهدا پاسداری می کنند.

شهبازی با اشاره به این مطلب که در دانشگاه ها و تریبون ها باید روحیه انقلابی گری را رواج داد،گفت:برخی افراد سعی دارند در داخل کشور عنوان کنند که روحیه انقلابی گری و دوران انقلاب به پایان رسیده است در حالیکه می بایست در دانشگاه ها،جامعه و تریبون ها با این دشمنی ها مقابله کرد.زیرا هنوز هم چراغ راه هدایت کشور سخنان امام راحل است و چشم انداز جامعه ایران بیانات مقام معظم رهبری است.

وی افزود:مقام معظم رهبری در طول دوران امامت و ولایت به کرات فرمودند به ویژه آخرین بار در مسائل مذاکرات اشاره کردند "من دیپلمات نیستم یک انقلابی ام" و این همان  عنصری است که برای بقای نظام در طول تاریخ و برای استمرار نظام و ترویج آرمان ها و اندیشه های امام راحل در سراسر جهان محتاج آن هستیم. روحیه انقلابی گری عنصری است که باید پایدار بماند.

حجت الاسلام شهبازی اشاره کرد: اگر دشمنان اسلام چه داخلی و خارجی و خودباخته های داخلی و دشمنان بیرونی بخواهند اسلام و آرمان های امام را مورد تعرض قرار دهند با خشم پاسداران و ملت ایران مواجه خواهند شد و اینها قادر هستند تمام توطئه ها را خنثی کنند و پرچم حضرت امام راحل که پرچم ولایت است را به اهتزاز درآورند.

وی خاطر نشان کرد:امام بزرگوار و مقام معظم رهبری فرموند:"تمام راه پیشرفت ملت عدالت خواه ایران مقاومت است" و این ایده امام است که باید با شجاعت در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرد.

از این رو این اجتماع اعلام می دارند در بارگاه ملکوتی امام شهدا که در مقابل قطره قطره خون شهدا از نظام جمهوری اسلامی ایران و آرمان های بلند امام نیز حراست خواهند کرد.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: