Thursday 28 March 2024| ۱۹: ۱۳ - پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
معاون امور حقوقی،مجلس و استانهای وزارت کار:
امیدواریم در طی این سال ها توانسته باشیم راه حضرت امام را ادامه دهیم و همچنان فرامین ایشان را سرلوحه امور قرار دهیم.
حضرت امام خمینی(س) میدان مغناطیسی عشق و جاذبه الهی بود

معاون امور حقوقی،مجلس و استانهای وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با حضور در حرم مطهر امام خمینی(س) گفت:وظیفه خود می دانیم هر سال به همراه تمامی مجموعه گزینش وزارت کار و هئیت های مربوطه به منظور تجدید بیعت با آرمان های گرانقدر امام راحل در حرم مطهر حضور پیدا کنیم.

مهندس جمشید تقی زاده در خصوص تاسیس سالروز گزینش به فرمان امام خمینی(س) به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان گفت:امام راحل در 15 دی ماه سال 1361 فرمانی مبنی بر تاسیس گزینش و شکل گیری این مجموعه صادر فرمود از این رو با همه مجموعه گزینش وزارت کار در بارگاه مقدس و ملکوتی حضرت امام خمینی(س) گرد آمدیم تا تجدید بیعت با مقام معظم رهبری،امام راحل و شهدای عظیم الشان داشته باشیم و ضمن عرض ادب به ساحت مقدس امام راحل ادای احترام کنیم.

وی در ادامه افزود:امیدواریم در طی این سال ها توانسته باشیم راه حضرت امام را ادامه دهیم و همچنان فرامین ایشان را سرلوحه امور قرار دهیم.

تقی زاده در خصوص توصیف شخصیت والای امام بزرگوار خاطر نشان کرد:حضرت امام خمینی(س) میدان مغناطیسی عشق و جاذبه الهی بود.هر فردی که در جوار رحمت امام راحل قرار گرفته است چه در زمان حیات و چه در زمان یموت ایشان قطعا با خدا همراه بوده و مورد عنایت حضرت حق قرار گرفته است.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین