Wednesday 24 April 2024| ۰۹: ۳۷ - چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۸
توریست فرانسوی در حرم مطهر:
حضرت امام خمینی(س)به معنی واقعی امید را در ایران زنده کرد و خود نیز امیدی است برای ایرانیان.مردم فرانسه برای ایرانیان و جایگاه امام خمینی(س) احترام زیادی قائل هستند .
مردم فرانسه برای جایگاه و شخصیت امام خمینی(س) احترام زیادی قائل هستند

یک روان پزشک فرانسوی که با همسرش به ایران سفر کرده بود در بازدید از مراکز تفریحی،فرهنگی و زیارتی ایران به منظور ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به حرم مطهر امام خمینی(س)آمدند.

این توریست فرانسوی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان گفت:نخستین بار است که برای سفر به ایران آمده ایم و تمایل داشتیم در این سفر بازدید از حرم امام خمینی(س) به عمل آوریم.به محض ورود به بارگاه ایشان احساس خوبی را تجربه کردیم.

وی در ادامه بیان کرد:رنگ های زیبا و تاثیرگذاری در معماری حرم امام راحل به کار گرفته شده است و رنگ صورتی و آبی کار شده در بناهای این حرم احساس خوبی را به بازدیدکنندگان منتقل می کند.

این توریست فرانسوی تصریح کرد:امام خمینی(س) را از زمانی که در نوفل لوشاتو زندگی می کردند می شناختم زمانی که به ایران برگشتند و پیروزی انقلاب اسلامی ایران را در سال 57 رقم زدند نه تنها تاثیر بزرگ و شگرفی در ایران به وجود آمد بلکه تمام دنیا را تحت تاثیر انقلاب اسلامی خود قرار داد.

وی افزود:حضرت امام خمینی(س)به معنی واقعی امید را در ایران زنده کرد و خود نیز امیدی است برای ایرانیان.مردم فرانسه برای ایرانیان و جایگاه امام خمینی(س) احترام زیادی قائل هستند و ما نیز به احترام مردم ایران و شخصیت امام راحل به ایران سفر کردیم.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین