Friday 19 April 2024| ۱۴: ۱۰ - جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۰
امام خمینی(س) یکی از بزرگترین انقلاب ها را رهبری کرد و اتفاقی که رقم خورد جزء اتفاقات و انقلاب های نادر در جهان بود.
کلاس های آموزشی عقیدتی وزارت دفاع در حرم مطهر امام خمینی(س) برگزار شد

جمعی از کارکنان شرکت صنایع شهدای حدید با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان های امام راحل تجدید عهد کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان،کارکنان صنایع دفاع شهدای حدید علاوه بر تجدید میثاق با اهداف والای امام و شهدا در کلاس های آموزشی که از سوی عقیدتی،سیاسی وزارت دفاع برگزار شده بود شرکت کردند.

حامد گران حاجی به خبرنگار آستان در خصوص این برنامه گفت:شرکت کنندگان در این کلاس آموزشی در حرم مطهر امام راحل نیروهای مشغول به کار در صنایع دفاع هستند که بعد از گذراندن کلاس های آموزش عقیدتی ،احکام،قرآن،نماز و فرهنگ دفاعی برای دوره بصیرت افزایی به حرم مطهر امام خمینی(س) تشرف یافتند.

وی تصریح کرد:اغلب نیروهای این مرکز جوان هستند و به منظور آشنایی قشر جوان با آرمان ها و اهدافی که امام خمینی(س) و شهدا دنبال می کردند آنها را در قالب دوره های بصیرت افزایی به حرم مطهر می آوریم تا با شخصیت،سیره زندگی و ...امام راحل آشنا شوند.

گران حاجی خاطر نشان کرد:امام خمینی(س) یکی از بزرگترین انقلاب ها را رهبری کرد و اتفاقی که رقم خورد جزء اتفاقات و انقلاب های نادر در جهان بود.ایشان یک انسان بزرگ بود که با همراهی مردم یک انقلاب اسلامی عظیم و شکوهمندی را رقم زد.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین