Friday 29 March 2024| ۱۸: ۵۶ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مدیر مجتمع آموزشی تزکیه در حرم مطهر:
حضرت امام خمینی(س) قدرت مندترین رهبر جامعه اسلامی بود.ایشان با قدرتی که داشت توانست در برابر استکبار بایستد.
حضرت امام خمینی(س) قدرت مندترین رهبر جامعه اسلامی بود

جشن عبادت دختران مقطع دبستان مجتمع آموزشی فرهنگی تزکیه در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان،دختران مقطع دبستان مجتمع آموزشی تزکیه در روز جشن عبادت برای تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در حرم مطهر حضور یافتند.

یدی یسار مدیر این مرکز آموزشی به خبرنگار آستان گفت:یکی از برنامه هایی که موظف به اجرای آن هستیم آوردن دختران دبستانی بعد از برگزاری جشن عبادت به حرم مطهر امام خمینی(س) است.هدف از انجام این کار،پرورش روحیه انقلابی دانش آموزان است.مادران این دانش آموزان فرزندان انقلاب هستند و امیدواریم با آموزش هایی که در مدارس به آنها ارائه می شود بتوانیم فرزندان انقلابی را تحویل جامعه اسلامی دهیم.

وی افزود:جشن عبادت روزی است که دختران جامعه اسلامی به سنی می رسند که تکالیف دینی و شرعی را انجام می دهند از این رو آشنایی با اهداف و آرمان های امام راحل نیز بهتر است در این سنین صورت گیرد تا فرزندان این جامعه از سن کم با آرمان های امام و انقلاب پیوند عمیق داشته باشند.

مدیر مجتمع آموزش تزکیه تصریح کرد:حضرت امام خمینی(س) قدرت مندترین رهبر جامعه اسلامی بود.ایشان با قدرتی که داشت توانست در برابر استکبار بایستد و امروز نیز شاهد هستیم که مقام معظم رهبری در برابر استکبار نیز تمام قد ایستاده اند.امید است بتوانیم از انقلاب،خون شهدا و رهنمودهای امام راحل پاسداری کنیم و فرزندانی انقلابی را تربیت کنیم.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین