Thursday 28 March 2024| ۱۸: ۳۴ - پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
در حرم مطهر صورت گرفت؛
پیروزی انقلاب اسلامی یک نعمتی است که با خون جوانان و شهدای این انقلاب نصیب ملت ایران شده است.
کارکنان بانک کشاورزی با آرمان های امام خمینی(س) تجدید میثاق کردند

مدیر عامل،معاونان ، اعضای هیئت مدیره و کارکنان بانک کشاورزی با حضور در حرم مطهر امام خمینی(س) با آرمان های امام راحل تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان،در این مراسم آیینی شهید زاده مدیر عامل بانک کشاورزی با نثار تاج گل به مقام شامخ امام خمینی(س) ادای احترام کرد.

شرکت کنندگان در این مراسم به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در حرم مطهر حضور یافتند و بار دیگر برای حمایت و دفاع از ارزش های والای امام و انقلاب تجدید میثاق کردند.

مدیر عامل بانک کشاورزی در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت،وی گفت:دهه فجر،دهه مبارکی است نه تنها برای مردم ایران بلکه برای همه مسلمانان جهان.زیرا امام خمینی(س) با پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حقیقت دین اسلام را در همه جهان احیا کرد.

مرتضی شهید زاده در ادامه افزود:ملت ایران در دهه فجر با رهبری پیامبرگونه امام راحل توانستند رژیم ستم شاهی طاغوت را از کشور بیرون کنند و با ندای الله اکبر استقلال کشور را به دست بگیرند.

وی با اشاره به اینکه بانک کشاورزی یک بانک تخصصی و حرفه ای است و بعد از انقلاب اسلامی ایران تلاش کرده تا فرامین امام و رهبری را سرلوحه امور بانکی خود قرار دهد،تصریح کرد:پیروزی انقلاب اسلامی یک نعمتی است که با خون جوانان و شهدای این انقلاب نصیب ملت ایران شده است در طول سال ها فعالیت این بانک که بازوی اقتصادی بخش کشاورزی به حساب می آید سعی کرده تا بیانات و رهمنودهای امام و رهبری را اجرا کند.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین