Thursday 25 April 2024| ۱۷: ۱۵ - پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
در حرم مطهر صورت گرفت؛
در این مراسم مسئولان و ورزشکاران فدراسیون های ورزشی و ادارات کل ورزش و جوانان استان البرز و تهران در حرم مطهر امام خمینی(س)حضور یافته و با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.
وزیر ورزش و جوانان با آرمان های امام خمینی(س) تجدید بیعت کرد

وزير ورزش و جوانان روز شنبه 16 بهمن ماه همزمان با پنجمين روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، با آرمان های امام خمینی(س) تجدید بیعت کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان،  کاروان بزرگ وزارت ورزش و جوانان، با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، معاونان، مدیران و جمع زیادی از کارکنان برای تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حرکت خود را از محل این وزارت خانه به سمت حرم مطهر آغاز کردند.

در این مراسم مسئولان و ورزشکاران فدراسیون های ورزشی و ادارات کل ورزش و جوانان استان البرز و تهران در حرم مطهر امام خمینی(س)حضور یافته و  با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

وزیر ورزش و جوانان در این مراسم در گفت و گو با خبرنگاران گفت: نظامی که بنیانگذار آن امام راحل بود در کنار دربرگیری ارزشهای انسانی و الهی، مبانی دموکراسی و مردم سالاری را نیز در خود دارد.

مسعود سلطانی فر ادامه داد: در دهه اخیر کسی فکر نمی کرد که در سایه حکومت دینی بتوان حقوق و آزادی های تصریح شده در چهار چوب مبانی دموکراسی را یکجا پیاده کرد اما امام خمینی(ره) این کار را کرد.

وی گفت: جامعه ورزش کشور امروز با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمان های ایشان که توسط رهبر معظم انقلاب دنبال میشود عهد و پیمانی مجدد بست.

سلطانی فر گفت: امروز که در آستانه ٤٠ سالگی نظام اسلامی قرار داریم باید طوری عمل کنیم که انتقال ارزش ها و مبانی انقلاب اسلامی به نسل جوان به خوبی انجام شود و نسل جوان کشور بتوانند با اتکا به مبانی و اعتقادات امام خمینی حافظان خوبی برای نظام و انقلاب باشند.

همچنین  وزیر ورزش و جوانان با اهدای تاج گل به مقام شامخ امام راحل ادای احترام کرد و پیراهن تیم ملی والیبال با امضای ملی پوشان به موزه حرم مطهر اهدا شد.

وزیر ورزش و جوانان با آرمان های امام خمینی(س) تجدید بیعت کرد

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: