Saturday 20 April 2024| ۰۵: ۲۴ - شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
جمعی از مسئولان و کارکنان، این وزارتخانه و معلمان و دانش آموزان روز دوشنبه همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، با آرمان های امام خمینی(س) تجدید بیعت کردند.
وزیر آموزش و پرورش، معلمان و دانش آموزان با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند

وزیرآموزش و پرورش ، جمعی از مسئولان و کارکنان، این وزارتخانه و معلمان و دانش آموزان روز دوشنبه همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، با آرمان های امام خمینی(س) تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان، فخرالدین احمدی دانش آشتیانی و جمعی از مدیران و کارکنان وزارت آموزش و پرورش با همراهی جمعی از معلمان و دانش آموزان با حضور در حرم مطهر امام راحل ضمن گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی، با آرمان های والای ایشان، رهبری و شهدا تجدید پیمان کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

وزیر آموزش و پرورش در این مراسم گفت: آموزش و پرورش تلاش می کند تا با برگزاری این قبیل مراسم ها تاریخ و شخصیت های تاریخی را به دانش آموزان بشناساند و الگوسازی کند.

 احمدی دانش آشتیانی با اشاره به شخصیت والای حضرت امام(س) گفت: ایشان علاوه بر بعد سیاسی دارای ابعاد علمی، فرهنگی و اجتماعی نیز بودند و تمام ابعادی را که یک انسان کامل باید دارا باشد در وجود ایشان بود.

وی ادامه داد: شخصیت کامل و چندبعدی ایشان باعث شد تا در هدایت و پیروزی انقلاب اسلامی موفق شوند.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین