Thursday 28 March 2024| ۱۵: ۲۳ - پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
مسئول شورای هماهنگی هیات های مذهبی مهاجرین افغانستانی:
ملت مجاهد افغانستان از آغاز انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(س)همیشه یاد و خاطره امام راحل را گرامی داشتند و حضرت امام خمینی(س) را رهبر جهان اسلام می دانند.
امام راحل در بین جهانیان و آزادی خواهان دین مبین اسلام محبوبیت  خاصی دارد

مسئول شورای هماهنگی هیات های مذهبی مهاجرین افغانستانی مقیم جمهوری اسلامی ایران با حضور در حرم مطهر در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان گفت:هر سال در ایام مبارک فجر شورای هماهنگی هیات های مذهبی مهاجرین افغانستانی که متشکل از 380 هیات مذهبی است با آرمان های بلند امام خمینی(س)،روح بلند شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق می کنند.

رحیمی در ادامه افزود:ملت مجاهد افغانستان از آغاز انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(س)همیشه یاد و خاطره امام راحل را گرامی داشتند و حضرت امام خمینی(س) را رهبر جهان اسلام می دانند.

وی تصریح کرد:امام راحل مرز جغرافیایی ندارد و در بین تمام جهان اسلام و آزادی خواهان دین مبین اسلام محبوبیتی خاص دارد.کتاب ها و سخنرانی هایی که از ایشان منتشر می شود جوانان افغانستان را آگاه می سازد و نسبت به شخصیت امام راحل آشنایی بیشتری پیدا می کنند.

رحیمی خاطر نشان کرد:امیدواریم روح بلند و ملکوتی امام راحل کمک کند تا در مسیر راهی که ایشان ترسیم کردند بتوانیم از راه شهدا نیز پیروی کنیم.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین