Friday 29 March 2024| ۰۹: ۴۵ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
محسن هاشمی رفسنجانی در این جلسه به دلیل برگزاری مراسم ارتحال آیت الله هاشمی در حرم مطهر و حسینیه جماران تشکر ویژه ای از آیت الله سید حسن خمینی به عمل آورد.
جلسه ستاد هماهنگی چهلمین روز ارتحال یار امام (ره) برگزار شد


جلسه ستاد هماهنگی ارتحال یار دیرین امام خمینی(س) با حضور محسن هاشمی رفسنجانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت امام خمینی(س)،جلسه برگزاری مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی روز دوشنبه 25 بهمن ماه در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار و جزئیات آن تشریح شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی انصاری دبیر ستاد ارتحال یار امام در این جلسه ضمن عرض تسلیت مجدد ارتحال  سردارسازندگی به ملت شریف ایران و اعضای بیت آیت الله هاشمی گفت:از ملت ایران دعوت می شود روز پنج شنبه 28 بهمن ماه به منظور ارج نهادن به یار دیرین امام و رهبری در مراسم چهلم آیت الله هاشمی که در حرم مطهر برگزار خواهد شد،حضور یابند.

 انصاری در ادامه بیان کرد:حضور مردم ایران در حرم مطهر و شرکت در این مراسم باعث تحکیم نظام و آرمان های انقلاب اسلامی می شود.

همچنین محسن هاشمی رفسنجانی در این جلسه به دلیل برگزاری مراسم ارتحال آیت الله هاشمی در حرم مطهر و حسینیه جماران تشکر ویژه ای از آیت الله سید حسن خمینی به عمل آورد.

لازم به ذکر است؛ مراسم چهلم رحلت مجاهد نستوه و امین امام و رهبری روز پنجشنبه 28 بهمن‌ماه از ساعت 15 الی 17 در کنار آرامگاه وی در حرم مطهر امام راحل  برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین