Friday 19 April 2024| ۲۱: ۳۸ - جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان:
مانوس شدن کودکان با شخصیت امام راحل با برپایی برنامه های جذاب و متنوع امکان پذیر است تا این کودکان بتوانند از دستاوردهایی انقلاب اسلامی حراست کنند.
امام راحل با روح بلندشان توانست بر قلب ها حکومت کند

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت:آرمان های امام خمینی(س) و ارزش های انقلاب اسلامی ایران که معمار آن امام راحل بود باید سینه به سینه به نسل های جدید منتقل شود تا انعکاس آن را در جامعه بین کودکان شاهد باشیم.

علیرضا حاجیان زاده در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان افزود:کودکان ما در دوران انقلاب اسلامی حضور نداشتند و از نزدیک با شخصیت امام راحل آشنا نبودند از این رو باید به نحوی آنها را در عصر جدید با آرمان های امام و انقلاب آشنا ساخت.

وی درباره انس کودکان نسل جدید با شخصیت امام خمینی(س) تصریح کرد:مانوس شدن کودکان با شخصیت امام راحل با برپایی برنامه های جذاب و متنوع امکان پذیر است تا این کودکان بتوانند از دستاوردهایی انقلاب اسلامی حراست کنند.

حاجیان زاده در خصوص برنامه های فرهنگی کانون پرورش فکری افزود:کانون علاوه بر فعالیت های فرهنگی جذاب برای پر کردن اوقات فراغت کودکان تلاش می کند تا برنامه های عمیقی را در سراسر سال به منظور آشنایی کودکان با آرمان های انقلاب در حرم مطهر داشته باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد:امام راحل شخصیتی بود که کوچک و بزرگ،مرد و زن،پیر و جوان و.... برای ایشان احترام قائل بودند و عشق امام را در قلب های شان داشتند و این نشان از روح بلند ایشان بود که توانست بر قلب ها حکومت کند.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین