Thursday 28 March 2024| ۱۹: ۲۸ - پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
کفایت سیاسی و بصیرت امام راحل اجازه نمی دهد این انقلاب به نفع منحرفان مصادره شود.
نماینده سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان:درایت سیاسی امام راحل منجر به دوام نظام جمهوری اسلامی شد

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت:یکی از ویژگی های شاخص شخصیت حضرت امام خمینی(س) این بود که ایشان در همه رفتارها مستقل بودند و با استقلال خاصی به مسائل فکر می کردند.

مولوی نذیر احمد سلامی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان افزود:امام راحل هیچ زمان از حوادث و جریانات نهراسید.ویژگی دومی که امام راحل را نسبت به همه رهبران جهان شاخص می کرد این است که ایشان انقلابی را خلق کرد که در همه جهان بی نظیر بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه عناصر لیبرال بی وقفه برای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند، تصریح کرد:هنوز هم تلاش از سوی لیبرال ها و سلطنت طلب ها برای براندازی جمهوری اسلامی ایران وجود دارد و می کوشند تا انقلاب را به نفع اربابان خود مصادره کنند اما رهبری و کفایت سیاسی همچنین بصیرت امام راحل اجازه نمی دهد که این انقلاب به نفع منحرفان مصادره شود.

سلامی خاطر نشان کرد:در چند سال اخیر مشاهده کردیم در کشورهای عربی و جنوب غرب آسیا انقلاب هایی رخ داد اما دوام زیادی نداشت و فروپاشی این انقلاب ها به دلیل نبود رهبران با کفایت بود.از این رو بصیرت،درایت،شجاعت و کفایت سیاسی از ویژگی های خاص امام راحل بود که منجر به دوام نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین