Friday 19 April 2024| ۰۵: ۵۳ - جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱
با حضور اعضای بیت امام خمینی(س) و اقشار مختلف مردم؛
در این مراسم که آیت الله سید حسن خمینی و اعضای بیت امام خمینی(ره)، معاون اول رییس جمهوری و جمعی از علما، روحانیون، مسئولان و شخصیت های سیاسی، خانواده مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، یکی از قاریان قرآن به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت و مداحان اهل بیت(ع) به مرثیه سرایی پرداختند.
مراسم پنج شنبه آخر سال در حرم مطهر امام راحل برگزار شد

به  منظور احیای یاد و خاطره عزیزان در خاک خفته و یادبود درگذشتگان بیت امام خمینی(س) و شهدا مراسم شب جمعه آخر سال در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان، در این مراسم که آیت الله سید حسن خمینی و اعضای بیت امام خمینی(ره)، معاون اول رییس جمهوری و جمعی از علما، روحانیون، مسئولان و شخصیت های سیاسی، خانواده مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، یکی از قاریان قرآن به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت و مداحان اهل بیت(ع) به مرثیه سرایی پرداختند. 

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی خسروی سخنران این مراسم بود در ابتدای مراسم نیز نماز مغرب و عشاء به امامت یادگار گرامی امام اقامه شد. 

 لازم به ذکر است در این مراسم،یاد و خاطره مرحومه خدیجه ثقفی همسر مکرمه امام خمینی(ره)،حجج اسلام والمسلمین حاج مصطفی و حاج  احمد خمینی یادگاران امام،حجت الاسلام و المسلمین شهاب الدین اشراقی، محمدحسن اعرابی و محمود بروجردی دامادهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گرامی داشته شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین