Thursday 28 March 2024| ۱۷: ۵۲ - پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور:
آنچه که ما باید در جامعه به عنوان یک اصل مهم از آن یاد کنیم که تاکید و سفارش حضرت امام خمینی(ره) نیز بوده است عمل به وظایف در حوزه کاری است.
امام خمینی(س) خدمت به محرومین را بالاترین عبادت می دانست

رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور  با حضور در حرم مطهر امام خمینی(س) گفت:تجدید بیعت با امام راحل یک وظیفه است زیرا ایشان بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این نظام به عنوان یک مرجع و راهنما برای همه مردم به شمار می رود از این رو سعی کردیم در تمام این سال ها خدمتگزار به مردم و جامعه باشیم.

خدا کرم جلالی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان افزود:آنچه که ما باید در جامعه به عنوان یک اصل مهم از آن یاد کنیم که تاکید و سفارش حضرت امام خمینی(ره) نیز بوده است عمل به وظایف در حوزه کاری است. زیرا امام راحل در خصوص خدمت به مردم سفارشات بی شماری داشته اند.

وی در ادامه بیان کرد:مسئولان باید خود را خدمتگزاران به مردم بدانند به خصوص اینکه خدمت به محرومین بالاتر از عبادت است.توجه به مردم و رفع مشکلات شان به خصوص در مواقع بحرانی امری ارزشمند است که این نکات مهم اخلاقی همیشه مورد بیان امام راحل بوده است.

جلالی تصریح کرد:برنامه ها را به گونه ای تنظیم کردیم تا بتوان با مشارکت مردم در حل مسائل بتوانیم در حفظ منابع طبیعی که یک اصل مهم است کوشا باشیم.با تبعیت از سیاست های راهبردی امام و رهبری می توان در همه عرصه ها هزینه ها را کاهش داد و در مقابل راندمان کار را بالا برد و جامعه را با پیشرفت و ترقی رو به رو ساخت.

 منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین