Tuesday 19 March 2024| ۰۴: ۳۵ - سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
کد خبر: ۸۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
امسال برنامه ها و اقدامات فرهنگی و ترویجی گسترده تری را در دست اجرا داریم و تولیداتی را در حوزه فرهنگی خواهیم داشت.
برنامه های فرهنگی سالجاری موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در نمایشگاه عطر یاس حرم مطهر معرفی شد

معاونت فرهنگی و هنری موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با حضور در چهارمین نمایشگاه عطر یاس در خصوص برنامه های فرهنگی و هنری این موسسه گفت:برگزاری این نمایشگاه با توجه به حضور انبوه زائران مشتاق زیارت حرم مطهر امام راحل فرصت مناسبی است تا آنها با جلوه های مختلفی از غرفه های فرهنگی،هنری،گردشگری و تفریحی آشنا شوند.

حجت الاسلام و المسلمین علی کمساری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان در ادامه افزود:در موسسه تنظیم و نشر آثار امام راحل سعی کردیم با برپایی غرفه های فرهنگی در این نمایشگاه بتوانیم تعامل مناسبی با زائران برقرار کرده و مردم را با ظرفیت های این مجموعه بیشتر آشنا سازیم.

وی با اشاره به وجود غرفه اختصاصی عکس که متعلق به آثار یادگار فقید حضرت امام خمینی(ره) است،گفت:برپایی غرفه اختصاصی عکس که در آن تصاویر مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج احمد خمینی موجود است فرصت مناسبی است تا مردم با گنجینه اسرار انقلاب و یار امین امام آشناییت پیدا کنند.

کمساری با بیان این مطلب که بخش کودک و نوجوان مورد استقبال قرار گرفته است و به منظور برقراری ارتباط نسل جوان با اندیشه های امام راحل در نظر گرفته شده،اظهار داشت:علاوه بر بخش نقاشی در این غرفه هر روز یک کارشناس مذهبی حوزه کودک حضور داشته مطالب مفیدی را به سمع و نظر کودکان و نوجوانان می رساند.

وی با معرفی برنامه های سالجاری موسسه تنظیم و نشر اثار امام خمینی(س) افزود:امسال برنامه ها و اقدامات فرهنگی و ترویجی گسترده تری را در دست اجرا داریم و تولیداتی را در حوزه فرهنگی خواهیم داشت.همچنین 5 عنوان رمان در سال 96 به بازار نشر راه پیدا خواهد کرد که اندیشه های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در آن لحاظ شده است. فیلم هایی از سیره زندگی امام راحل در دست تولید بوده و از سوی دیگر در حوزه موسیقی نیز برای ارتباط گیری نسل جوان با اندیشه های امام بزرگوار سعی کردیم برنامه هایی را به مرحله اجرا برسانیم.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین