Friday 19 April 2024| ۱۹: ۳۶ - جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
مشاور مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران:
معتقدیم امام خمینی(ره) جوانان این مملکت را بازیافت کرد و آنها را به جوانانی مشهور و مثال زدنی تبدیل ساخت.
حضرت امام خمینی(س) نقش بی بدیل در قرن حاضر در کل جهان داشت

مشاور مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت:در راه آهن جمهوری اسلامی ایران این ادعا را داریم که در دوران دفاع مقدس نقش ممتازی را به عهده داشته ایم.

داوود عباس زاده در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان در خصوص نقش نیروهای راه آهن در طول جنگ تحمیلی گفت:در دفاع مقدس در بحث اعزام نیروها به جبهه و انتقال ادوات و تعمیر آنها نقش خوبی را ایفا کردیم.

وی افزود:در طول دوران جنگ 248 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و 209 آزاده،1200 جانباز و بیش از 5 هزار رزمنده داشتیم که این افتخار بزرگی است که نصیب مان شد.

عباس زاده بیان کرد:بسیاری از مدیران فعلی از جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس هستند که در راه آهن مشغول خدمتگزاری به مردم بوده زیرا این عزیزان و شهدای گرانقدر همگی فرزندان حضرت امام خمینی(س) به شمار می روند.

فرمانده بسیج راه آهن در توصیف شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران افزود:امام راحل نقش بی بدیلی در قرن حاضر در کل جهان داشتند.معتقدیم امام خمینی(ره) جوانان این مملکت را بازیافت کرد و آنها را به جوانانی مشهور و مثال زدنی تبدیل ساخت.امام راحل از افراد معمولی این جامعه فرماندهان بزرگی ساخت که همگی حاصل تربیت مکتب شیعه بودند.تحول عظیمی که توسط امام بزرگوار صورت گرفت باعث شد تاجوانان در بالندگی کشور و پیشرفت نظام تاثیر بسزایی داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد:امید است در خوش بین کردن مردم نسبت به نظام و حاکمیت نقش مان را به خوبی ایفا کنیم.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین