Friday 26 April 2024| ۰۰: ۳۸ - جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
مرشد حمید رضایی:
در ایام نوروز زائرانی که به زیارت بارگاه ملکوتی امام راحل می آیند با بازدید از غرفه های فرهنگی و تفریحی این نمایشگاه اوقات فراغت شان سپری می شود.
هدف از حضور در نمایشگاه عطر یاس حرم مطهر امام خمینی(س) احیای ورزش ملی و باستانی است

مرشد حمید رضایی که در نمایشگاه گردشگری عطر یاس حرم مطهر امام راحل مشغول به فعالیت هنری است،گفت:امسال دومین سالی که در جشنواره فرهنگی و هنری نمایشگاه عطر یاس شرکت می کنیم.

وی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان در خصوص خدمت رسانی به زائران حرم مطهر در غرفه ورزش های باستانی تصریح کرد:در ایام نوروز زائرانی که به زیارت بارگاه ملکوتی امام راحل می آیند با بازدید از غرفه های فرهنگی و تفریحی این نمایشگاه اوقات فراغت شان سپری می شود.از این رو برپایی چنین نمایشگاه هایی به منظور سرگرمی و آشنایی زائران با سنت های دیرینه ایران است.

رضایی با اشاره به حضور پرشور مردم در نوروز 96 در حرم مطهر بیان کرد:افرادی که برای زیارت حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران می آیند از این نمایشگاه بازدید می کنند اما نیاز به تبلیغات گسترده تری دارد زیرا هر غرفه محصولات یک استان را به نمایش گذاشته است تا زائران با فرهنگ و آداب و رسوم استان های مختلف ایران آشنا شوند از این رو تبیلغات می تواند در استقبال مردم تاثیر گذار باشد.به همین منظور ما نیز  تلاش کردیم تا در این نمایشگاه ورزش ملی،مذهبی و باستانی را احیا کنیم.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: