Saturday 20 April 2024| ۱۳: ۵۸ - شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
امام راحل اعتقاد داشت که باید بر دل های مردم حاکمیت کرد و ایشان این مسئله را نیز در عمل نشان داده بودند.
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی:امام خمینی(س) در برخورد با مردم از شیوه های اغنایی بهره می جست

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حضور در حرم مطهر امام خمینی(س) گفت:امام راحل در بحث فرهنگ و مباحث مهم سعی می کرد به جای بهره مندی از روش های اثباتی در جامعه شیوه های اقناعی را در برخورد با مردم پیش بگیرد.

دکتر ابوذر ابراهیمی ترکمان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان افزود:در شیوه های اقناعی بیانات و سخنان به عمق جان مردم می نشیند و امام بزرگوار با بهره مندی از این روش مردم را نسبت به جمهوری اسلامی ایران دلگرم کرد.

وی تصریح کرد:مردم ایران نه تنها با این شیوه امام راحل نسبت به اوضاع و امور جامعه دلگرم می شدند بلکه به آرامشی عمیق می رسیدند. بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از سال 42 در تمام فرمایشات شان توجه ویژه و عنایت خاصی به این مورد مهم داشتند و با سخنان اقناعی شان علاوه بر محبت به مردم ایران آنها را آرام می کردند.

ترکمان با اشاره به اینکه در سخنان امام راحل هیچگاه آمار و ارقام خاصی دیده نمی شد تصریح کرد:زیرا بیان آمار برای اثبات عملکرد است در حالیکه امام راحل با شیوه اقنا به جان و دل مردم نفوذ کرده بود و اعتقاد داشت که باید بر دل های مردم حاکمیت کرد و ایشان این مسئله را نیز در عمل نشان داده بودند.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین