Thursday 28 March 2024| ۱۲: ۵۶ - پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
رئیس سازمان امور اراضی کشور:
امام خمینی(ره) بنیانگذار جهاد سازندگی بود و ما وظیفه خود می دانیم به حرم مطهر آمده و به ساحت مقدس ایشان ادای احترام کنیم.
حضرت امام خمینی(س) خالصانه و صادقانه برای ملت و عظمت اسلام تلاش کرد

رئیس سازمان امور اراضی کشور با حضور در حرم مطهر امام خمینی(س) گفت:توفیقی حاصل شد تا برای میثاق مجدد با آرمان های امام خمینی(س) ما جهادگران جهاد کشاورزی به زیارت بارگاه ملکوتی امام راحل بیاییم.

علیرضا اورنگی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان تصریح کرد:امام خمینی(ره) بنیانگذار جهاد سازندگی بود و ما وظیفه خود می دانیم به حرم مطهر آمده و به ساحت مقدس ایشان ادای احترام کنیم.

وی در خصوص برنامه های جدید در سال نو برای توسعه شهر آفتاب گفت:خوشبختانه همکاران در آستان مقدس امام خمینی(س) اقدامات مفیدی در راستای توسعه شهر آفتاب انجام داده اند و در نشست با مسئولان تصمیمات مناسبی اتخاذ شد تا بتوانیم گام کوچکی برای برنامه بلند مدت توسعه شهر آفتاب برداریم.

اورنگی در توصیف شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد:امام راحل در بخشی از وصیت نامه شان فرمودند:"با دلی آرام و قلبی مطمئن و ضمیری امیدوار به فضل خدا از نزد شما می روم" هر زمان این جمله را یادآوری می کنم به این نتیجه می رسم امام راحل خالصانه و صادقانه برای ملت و عظمت اسلام تلاش کرد امیدوارم بتوانیم یک یار همراه در جهت آرمان های ایشان بوده و در مسیر درست قدم برداریم تا ملت شریف ایران،نظام و انقلاب همیشه سرافراز باشند.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین