Friday 29 March 2024| ۰۱: ۰۸ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش در حرم مطهر:
امام خمینی(س) را به نسل جوان باید به عنوان یک سرمایه معرفی کرد و اخلاق نیکوی امام راحل را نیز باید به عنوان شاخص ترین ویژگی مطرح ساخت.
امام خمینی(س)، به عنوان یک سرمایه در عصر حاضر باید معرفی شود

جمعی از معاونان،مسئولان و فرهنگیان بسیجی وزارت آموزش و پرورش به مناسبت 12 اردیبهشت روز معلم با آرمان های امام خمینی(س) تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان،روز سه شنبه 12 اردیبهشت ماه معاونان و مسئولان و جمع کثیری از فرهنگیان بسیجی وزارت آموزش و پرورش با حضور در حرم مطهر امام راحل با نثار تاج گل و قرائت زیارت نامه با آرمان های امام راحل تجدید بیعت کردند و یاد و خاطره شهید مطهری را گرامی داشتند.

معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش در مراسم تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی گفت:آموزش و پرورش به عنوان نهادی که مسئول پرورش نسل جوان است باید طوری رفتار کند تا جوانان را تحت تاثیر اخلاقیات امام راحل قرار دهد.

دکتر مهدی فیض در ادامه بیان کرد:اگر برای نسل جوان خط امام راحل را درست معرفی کنیم و اخلاق امام که یکی از اصلی ترین خصوصیات وی بوده را جامع و کامل به جوانان معرفی کنیم شاهد خواهیم بود که نسل جدید راه امام راحل را ادامه خواهد داد.

وی تصریح کرد:اخلاق و معارفی که امام خمینی(س) در آثار خود به خصوص در وصیت نامه شان به یادگار گذاشتند پیام هایی را به نسل جوان انتقال می دهد که این پیام ها باعث استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران می شود.

فیض در ادامه با اشاره به اینکه امام راحل به عنوان یک سرمایه در عصر حاضر باید معرفی شود،افزود:امام خمینی(س) را به نسل جوان باید به عنوان یک سرمایه معرفی کرد و اخلاق نیکوی امام راحل را نیز باید به عنوان شاخص ترین ویژگی مطرح ساخت.از این رو ما به عنوان سازندگان آینده سازان این کشور رسالت داریم تا همه ویژگی های شخصیتی امام راحل را به دانش آموزان جامع و کامل معرفی کنیم.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین