Friday 29 March 2024| ۱۰: ۳۹ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
در حرم مطهر صورت گرفت؛
شهدای سرباز اسوه پایداری، از جان گذشتگی و استقامت هستند که توانستند دشمن بعثی را در یک جنگ نابرابر به عقب برانند.
فرماندهان،روحانیون و سربازان برگزیده نیروهای مسلح با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند

جمع کثیری از فرماندهان،روحانیون و سربازان برگزیده و منتخب نیروهای مسلح با حضور در حرم مطهر امام خمینی(س) با آرمان های والا و گرانقدر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان،مراسم تجدید بیعت با آرمان های امام و شهدا 16 اردیبهشت ماه در حرم مطهر با حضور 2 هزار سرباز منتخب نیروهای مسلح با نثار تاج گل و قرائت زیارت نامه برگزار شد.

این مراسم که در قالب نهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) با حضور سردارعلیرضا تمیزی معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع، حجت الاسلام عزت الله صفاران معاون فرهنگی وزارت دفاع، فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و جمعی از سربازان برگزیده نیروهای مسلح در حرم مطهر امام راحل برگزار شد،همچنین سردار تمیزی در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: شهدای سرباز اسوه پایداری، از جان گذشتگی و استقامت هستند که توانستند دشمن بعثی را در یک جنگ نابرابر به عقب برانند.

فرماندهان،روحانیون و سربازان برگزیده نیروهای مسلح با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند

سردارعلیرضا تمیزی افزود: سربازان جمهوری اسلامی ایران آرامش، آسایش و حتی جان خود را برای حفظ تمامیت ارضی و امنیت کشور می دهند و هفته گذشته شاهد بودیم  که شهدای سرباز حادثه تروریستی مرز پاکستان با ایثار و گذشت جان خود را در راه کشور و دفاع از ناموس از دست دادند و به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

به گزارش آستان، وی در ادامه بیان کرد: امروز سربازان آماده و با صلابت جمهوری ایران اسلامی باعث افزایش بنیه نظامی کشور شده اند که در اثر این امر چشم طمع دشمنان کور و نقشه هایشان برآب شده است.

تمیزی تصریح کرد: تاریخ  و رویدادهای معاصر نشان داده که رابطه مستقیمی میان استقلال سیاسی، استقلال اقتصادی و بنیه نظامی کشورها وجود دارد و هر اندازه توان دفاعی کشورها به دلیل تجهیزات نظامی و نیروهای کارآمد متخصص و جان برکف قوی باشد کشور زیاده خواه و متخاصم قصد تجاوز و تعرض به آن کشور در سر نخواهد داشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد:نهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع)' جوان سرباز' با هدف تقویت امید به آینده، ارتقای جایگاه و منزلت اجتماعی سربازان، افزایش نیروی کار، ایجاد انگیزه، رقابت سالم و توجه به ارزش های دینی و ملی برگزار می شود.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین