Saturday 20 April 2024| ۰۴: ۰۰ - شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد زاهدان:
در این اردو دانشجویان از بیت امام راحل در شهر خمین دیدار کرده سپس برای زیارت به حرم مطهر اعزام می شوند ،همچنین بازدیدی از حسینیه جماران خواهند داشت.
امام راحل یک شخصیت مقتدر بود که اعتبار را به ملت ایران برگرداند

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان با حضور در حرم مطهر امام خمینی(س) در خصوص طراحی اردوی فرهنگی جان گفت: اردوی جان به منظور آشنایی دانشجویان با اندیشه های امام راحل به مدت سه سال است که طراحی شده و امسال نیز سومین سال است که دانشجویان به حرم مطهر امام خمینی(س) اعزام می شوند.

مسعود اکبری زاده در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان افزود:این اردو بیشتر به منظور آشنا ساختن نسل جوان با افکار و عقاید معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران است و در جهت ترویج اندیشه های امام راحل در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد:در این اردو دانشجویان از بیت امام راحل در شهر خمین دیدار کرده سپس برای زیارت به حرم مطهر اعزام می شوند ،همچنین بازدیدی از حسینیه جماران خواهند داشت.

اکبری زاده بیان کرد:دانشجویان تا به الان استقبال خوبی از این طرح داشته اند و با روحیات و تفکرات امام خمینی(س) به خوبی آشنا شده اند زیرا امام راحل یک شخصیت مقتدر بود که اعتبار را به ملت ایران برگرداند و دنیا را با دیدگاه جدیدی که نشات گرفته از افکار بلند ایشان بود آشنا ساخت.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین