Friday 29 March 2024| ۱۶: ۱۶ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۰۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
امید است بتوانیم با پیروی از راه ایشان جامعه را به بصیرت و شناخت واقعی از امام راحل برسانیم زیرا شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تکرار نشدنی است.
مدیر شبکه رادیویی قرآن: شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تکرار نشدنی است

مدیر شبکه رادیویی قرآن با حضور در حرم مطهر امام راحل گفت:روحیه انقلابی و بسیجی مان را حفظ کرده ایم و در همه روزها باید با آرمان های امام خمینی(س) تجدید میثاق داشته باشیم.

احد ابوالقاسمی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان در ادامه گفت:وظیفه خود می دانستم در دوره نخست مسئولیتی ام با مدیران و پرسنل شبکه رادیویی قرآن به حرم مطهر امام خمینی(س) آمده و با آرمان های والا و گرانقدر ایشان تجدید بیعت داشته باشیم.

وی در توصیف شخصیت معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران افزود:حقیقتا بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تکرار نشدنی است.8 ساله بودم که با دیدگاه ها و افکار امام راحل آشنا شدم و دریافتم این رهبر کبیر شان و منزلتی والا دارد.آنچه که امروز از ایشان می دانیم ظاهری است که در امام راحل دیده ایم و در حقیقت نیم عظیمی از شخصیت امام خمینی(س) را نشناخته ایم.

ابوالقاسمی تصریح کرد:امید است بتوانیم با پیروی از راه ایشان جامعه را به بصیرت و شناخت واقعی از امام راحل برسانیم زیرا شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تکرار نشدنی است.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین