Thursday 25 April 2024| ۱۶: ۴۹ - پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
تجدید میثاق جامعه ورزش با آرمان های امام خمینی(س)؛
حضور بیش از 43 میلیون نفر از مردم پای صندوق‌های رای ریاست جمهوری و شوراها و خلق حماسه‌ای بزرگ نشان بسیار خوبی بر این موضوع است.
سلطانی فر: تفکر امام خمینی (س) که همان مردم سالاری دینی بود، به بهترین شکل ممکن پیاده شد

همزمان با نزدیک شدن به 14 خرداد ماه سالروز رحلت امام خمینی(س)،وزیر ورزش و جوانان به همراه جامعه ورزش کشور در حرم مطهر امام راحل حضور یافته و با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان،روز دوشنبه 8 خرداد ماه جمع کثیری از جامعه ورزش کشور همراه دکتر مسعود سلطانی فر با نثار تاج گل و قرائت زیارت نامه یاد و خاطره امام راحل را گرامی داشتند.

در این مراسم آیینی وزیر ورزش و جوانان طی سخنرانی گفت:امروز پس از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب ایده و تفکر امام خمینی (س) که همان مردم سالاری دینی بود، به بهترین شکل ممکن پیاده شده است.

دکتر سلطانی‌فر اظهار کرد: در آستانه بیست و هشتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران هستیم و جامعه ورزش کشور مثل همیشه که پیشگام بوده است، امسال نیز وظیفه خود دانست که با حضور در این مکان مقدس با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کند. 

وی افزود: حضور بیش از 43 میلیون نفر از مردم پای صندوق‌های رای ریاست جمهوری و شوراها و خلق حماسه‌ای بزرگ نشان بسیار خوبی بر این موضوع است.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه بیان داشت: مطمئنا مکتب ما و آرمان‌های امام خمینی (س)  و جوانمردی مد نظر امام راحل باید در ورزش و رقابت‌های ورزشی نیز پیاده شود و برادری در جامعه ورزش توسعه پیدا کند تا ورزشکاران نیز حافظان خوبی برای دستاوردها و آرمان‌های امام راحل باشند. امام خمینی معمار بزرگ انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران و یکی از شخصیت های تاریخ ساز بود.  وقتی این نهضت تبدیل به نظام شد توانست روند سیاسی منطقه را تغییر دهد.
منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: