Saturday 20 April 2024| ۰۳: ۲۰ - شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
ملت ایران بر اساس آیات قرآن که از امت اسلامی همواره آمادگی، آگاهی و نیرومندی در برابر دشمنان می خواهد، باید همیشه آمادگی خود را برای برخورد با دشمنان حفظ نمایند.
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری:

حجت الاسلام سید رضا اکرمی سه شنبه شب در مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در حرم مطهر امام راحل به سرعت عمل و اقتدار نیروهای انتظامی و نظامی کشور در برخورد با تروریست ها اشاره کرد و بیان داشت: نیروهای نظامی اگر با قدرت و صلابت در صحنه حضور نداشتند به طور حتم تعداد شهدا و مجروحان این حوادث بسیار بالاتر بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان، وی با تاکید بر اینکه هزار دوست کم و یک دشمن برای ملت ایران زیاد است، اظهار داشت: ملت ایران بر اساس آیات قرآن که از امت اسلامی همواره آمادگی، آگاهی و نیرومندی در برابر دشمنان می خواهد، باید همیشه آمادگی خود را برای برخورد با دشمنان حفظ نمایند.

اکرمی با بیان اینکه امام خمینی(ره) از ایجاد انقلاب در ایران سه هدف نجات مردم ایران از دست استبداد خاندان پهلوی، قطع دستان استعمارگران خارجی و تداوم انقلاب تا ظهور حضرت مهدی(عج) را داشت، یادآور شد: امام راحل(ره) در زمان حیات پر برکت خود به دو هدف عمده خود رسید اما تداوم نظام اسلامی تا ظهور حضرت مهدی(عج) پس از امام(ره) بر عهده امت اسلامی است که باید در این راه ملت ایران نهایت تلاش خود را کنند.

وی تاکید کرد: ملت ایران باید با آگاهی، فداکاری و ایثار راه شهدا و امام راحل(ره) را ادامه دهند تا مملکت و نظام اسلامی تا ظهور قائم آل محمد(عج) بیمه شود.

اکرمی خاطر نشان کرد: مردم ایران در لیالی قدرعلاوه بر توبه و استغفار باید از خداوند بخواهند که عزت، آبرو و اقتدار نظام اسلامی در مقابل دشمنان خارجی حفظ شود و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم با استفاده از امکانات داخلی حل شود.

وی به ظرفیت معنوی لیالی قدر اشاره کرد و عنوان داشت: لیلة القدر شب استغفار و توبه است و فرصتی برای بخشش گناهان و لغزش ها فراهم می کند و همچنین سرنوشت یک سال آینده انسان نیز در این شب ها نوشته می شود.

مراسم نخستین شب از لیالی قدر با حضور پرشور مردم مومن و خداجو از جمله خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همچنین بیت امام راحل(ره) از جمله یادگار امام آیت الله سید حسن خمینی در حرم مطهر امام راحل برگزار شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین