Tuesday 16 April 2024| ۱۹: ۰۷ - سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵
عضو هیئت علمی دانشگاه وزارت امور خارجه:
دانشجویانی که امروز در حرم مطهر امام خمینی(س) حضور یافتند دانشجویان یک مرکز تحقیقاتی در بلژیک هستند که طبق یک تفاهم علمی و فرهنگی در ایران مشغول به تحصیل اند.
اساتید و دانشجویان بلژیک به منظور شناخت ابعاد شخصیت امام راحل از حرم مطهر بازدید کردند

عضو هیئت علمی دانشکده روابط بین الملل وزارت امور خارجه در خصوص ادای احترام اساتید و جمع کثیری از دانشجویان بلژیک از حرم مطهر امام راحل گفت:دانشجویانی که امروز در حرم مطهر امام خمینی(س) حضور یافتند دانشجویان یک مرکز تحقیقاتی در بلژیک هستند که طبق یک تفاهم علمی و فرهنگی در ایران مشغول به تحصیل اند.

سید سعید آقا بنی هاشمی سفیر اسبق جمهوری اسلامی ایران در مجارستان به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان گفت:ما با این مرکز تبادل دانشجو داریم و دانشجویان بلژیکی که در ایران هستند در یک برنامه 10 روزه علمی و فرهنگی با اغلب مکان های مهم ایران آشنا می شوند.

وی تصریح کرد:بازدید از حرم مطهر امام راحل و ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به این منظور است که این دانشجویان علاقه دارند از نزدیک با سیره زندگی امام راحل آشنا شوند و برای بازدید از حرم مطهر تمایل خاصی نشان می دهند.

سفیر اسبق ایران گفت:اغلب این فارغ التحصیلان جذب دولت می شوند و از مسئولان رده بالای بلژیک خواهند شد از این رو شناخت ابعاد شخصیتی امام راحل و آگاهی از اهداف جمهوری اسلامی ایران برای آنها حائز اهمیت است.بازدید از منزل امام خمینی(س) نیز در این برنامه فرهنگی و علمی نیز بود.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین