Friday 29 March 2024| ۱۴: ۰۹ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
به مناسبت هفته تامین اجتماعی؛
روز دوشنبه 19 تیرماه کارکنان و مدیران تامین اجتماعی با حضور در حرم مطهر امام راحل با نثار تاج گل و قرائت زیارت نامه با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند.
مدیران و کارکنان سازمان تامین اجتماعی با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند

مدیران و کارکنان سازمان تامین اجتماعی با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان،روز دوشنبه 19 تیرماه کارکنان و مدیران تامین اجتماعی با حضور در حرم مطهر امام راحل با نثار تاج گل و قرائت زیارت نامه با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در مراسم تجدید بیعت با آرمان های امام راحل گفت:به مناسبت هفته تامین اجتماعی در حرم مطهر حضور یافتیم تا در محضر امام راحل عنوان کنیم طی این سال ها عملکرد موفقی داشته ایم.

دکتر سید تقی نوربخش تصریح کرد:محرومان پایه های اصلی انقلاب هستند و با تلاش همکاران علی رغم مشکلات اقتصادی توانسته ایم به روز مستمری بازنشستگان را پرداخت کنیم.

وی افزود:سازمان تامین اجتماعی در بخش درمان نیز با تلاش های پرسنل این مجموعه اهداف بلندمدتی را ترسیم کرده تا بتوانیم در قبال مسئولیت هایم مان در خصوص محرومان گام های بلندی را برداریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین