Tuesday 16 April 2024| ۱۴: ۵۵ - سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
امام راحل امانت هایی را به یادگار گذاشت امیدوارم اگر روزی در محضر ایشان خواستیم گزارش بدهیم بتوانیم سربلند رفتار کنیم و با افتخار بگوییم که امانتدار خوبی بودیم.باید به نسل جوان یاد دهیم که در آینده چطور با امانت های امام و انقلاب رفتار کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با حضور در حرم مطهر امام راحل گفت:هر چه در جامعه امروز داریم به برکات نام و یاد امام راحل است.امام خمینی(س)آثاری از خود برجای گذاشت که در عصر کنونی نجات بخش است.

آیت الله دری نجف آبادی:امام راحل نجات بخش امت اسلامی از استکبار،استبداد و استعمار بود

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان گفت: امام راحل عبد صالح بود و آرامش و آسایشی که در جامعه امروز وجود دارد  را مدیون آن امام بزرگوار هستیم که با تدبیر و اندیشه های والا ملت ایران را آگاه ساخت.

وی در ادامه تصریح کرد:امام راحل امانت هایی را به یادگار گذاشت امیدوارم اگر روزی در محضر ایشان خواستیم گزارش بدهیم بتوانیم سربلند رفتار کنیم و با افتخار بگوییم که امانتدار خوبی بودیم.باید به نسل جوان یاد دهیم که در آینده چطور با امانت های امام و انقلاب رفتار کنند.

دری نجف آبادی بیان کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نجات بخش ملت بزرگ ایران و امت اسلامی از چنگال استکبار،استبداد و استعمار بود.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین