Friday 29 March 2024| ۱۰: ۲۲ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی مردم مراغه:
حضرت امام خمینی(س)فداکاری های بسیاری داشتند شخصیت ایشان از نظر علمی ، دینی،سیاسی،اجتماعی و... کامل بود .
بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران انقلاب با عظمتی را به دنیا صادر کرد/ امروز همه مردم دنیا قدردان امام راحل هستند

نماینده اسبق مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی با حضور در حرم مطهر امام راحل در تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا ضمن تشکر از یادگاران گرامی امام خمینی(س) گفت:ملت ایران و مردم جهان عاشق و علاقه مند به زیارت حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران هستند از این رو وظیفه خود می دانم از یادگار گرامی امام که مسئولیت خطیر تولیت آستان مقدس آن بزرگوار را به عهده دارند تشکر نمایم و بنده به عنوان یک خدمتگزار این مرز و بوم سلامتی و عزت مندی ایشان را از خداوند مسئلت می نمایم.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان، حجت الاسلام و المسلمین سید حیدر جعفری  که با جمعی از خانواده های شهدا،ایثارگران و جانبازان مراغه در دهه کرامت به زیارت بارگاه ملکوتی امام راحل آمده بود   در ادامه افزود : حضرت امام خمینی(س)فداکاری های بسیاری داشتند شخصیت ایشان از نظر علمی ،دینی،سیاسی،اجتماعی و... کامل بود و دینداری و تقوای امام راحل باعث شد تا جامعه ایران به انقلاب اسلامی دست پیدا کند.ایشان در عهد و پیمان صداقت داشتند و با قیام شان در سراسر جهان بیداری را نوید دادند.

وی تصریح کرد:بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران انقلاب با عظمتی را به دنیا صادر کرد و در عهد و پیمان خود باقی ماند و توانست این عهد را به جایی برساند که امروز همه مردم دنیا قدردان آن هستند.

حجت الاسلام جعفری بیان کرد:ملت ایران و مسلمانان دنیا از این حرکت انقلابی امام خمینی(س) بهره مند شدند و به ایثارگری و فداکاری های ایشان پی بردند.همچنین برای تحقق آرمان های امام و انقلاب در سراسر جهان باید متحد و یکپارچه در براندازی ظلم صهیونیست ها،اسرائیل،آمریکا و... تلاش کنیم تا راه امام ادامه داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد:با استقامت و پشتکار می بایست فساد اقتصادی،غارتگری و دزدی ها را از بین برد و نیت خالص امام راحل را در عمل پرورش داد.حرم با شکوه امام خمینی(س) تنها برای ایرانیان نیست بلکه این شکوه و عظمت متعلق به جهان اسلام و مسلمانان سراسر جهان است .

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین