Friday 29 March 2024| ۰۹: ۱۴ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حرم مطهر:
لطفی افزود: یکی از آرمان های امام و تاکیدات جدی ایشان برقراری حکومت اسلامی و تاکید بر حفظ این نظام بود و وظیفه همه ما نیز انجام اقداماتی در جهت حفظ نظام اسلامی و تقویت آن است.
یکی از آرمان های امام راحل برقراری حکومت اسلامی و تاکید بر حفظ نظام بود

ظهر امروز،چهارشنبه 11 مرداد ماه اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با آرمان های امام و شهدا تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان،قائم مقام،مدیران و معاونان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با اهدای تاج گل و قرائت زیارت نامه با آرمان های امام خمینی(س) تجدید میثاق کردند.

لازم به ذکر است آیین تجدید میثاق فعالان برگزاری مراسم استان تهران با آرمان های امام راحل در آستانه سالروز تاسیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،صورت گرفت.

قائم مقام شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی طی سخنانی در حرم مطهر امام راحل گفت: نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر اساس یک نیاز واقعی شکل گرفته است و افتخار همه ما لحظه شناسی و انجام کار متناسب در لحظه طبق فرمایش مقام معظم رهبری است.

نصرت الله لطفی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم در صراط مستقیم وظیفه سربازی خود را انجام دهیم.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان این که وجود با برکت حضرت امام(س) ، یکی از نعمات خداوند به امت اسلامی است، گفت: امام عزیز ما به واقع احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) هستند، در زمان طاغوت ظاهر کشور ما اسلامی بود و ادعای مسلمانی داشتیم، اما به مبانی اسلامی آن طور که باید و شاید عمل نمی شد.

وی اضافه کرد: مسلمان بودیم اما برخلاف نظر صریح اسلام از ملت مظلوم فلسطین دفاع نمی کردیم، اما امام عزت و شرافت را به ایران و ایرانی برگرداند، موقعیت ما در عرصه بین المللی را بررسی کنید و ببینید، ما امروز موظف هستیم که راه امام را ادامه دهیم و امروز برای تجدید عهد و میثاق به حرم مطهر حضرت امام خمینی(س) آمدیم.

لطفی افزود: یکی از آرمان های امام و تاکیدات جدی ایشان برقراری حکومت اسلامی و تاکید بر حفظ این نظام بود و وظیفه همه ما نیز انجام اقداماتی در جهت حفظ نظام اسلامی و تقویت آن است.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین