Saturday 20 April 2024| ۰۱: ۳۰ - شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
رئیس جهاد دانشگاهی خاطر نشان کرد:در تمام واحدهای دانشگاهی این الگوسازی اجرایی شده و امید است بتوانیم به اهداف امام خمینی(س) در یک جامعه الگو برسیم.
رئیس جهاد دانشگاهی:الگوسازی و ایجاد خودباوری در نسل جوان از اهداف امام راحل بود

رئیس جهاد دانشگاهی با حضور در حرم مطهر امام راحل گفت:جهاد دانشگاهی مرهون رهنمودهای امام خمینی(س) است و ایشان با خودباوری که در نسل جوان ایجاد کرد سبب شد تا نسل جوان این کشور راه علم را در پیش گیرد.

دکتر سید حمید رضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان گفت:امام راحل فرمودند"اگر بخواهیم می توانیم" در این سازمان همیشه این سخن امام خمینی(س) سرلوحه اموری قرار می گیرد که در راستای توسعه کشور است.

وی افزود:دراین سازمان برنامه ریزی هایی صورت گرفته تا در زمینه فرهنگی،علمی،فناوری،آموزشی و اشتغال زایی به توسعه دست یابیم و الگوسازی های موفقی داشته باشیم.

دکتر طیبی در ادامه بیان کرد:الگوسازی و ایجاد خودباوری که مد نظر امام راحل نیز بوده است در مردم به خصوص برای نسل جوان شور و شعف ملی ایجاد می کند و می توانیم از این طریق در تولید علم به فناوری  و تبدیل آن به ثروت برای کشور برسیم.

رئیس جهاد دانشگاهی خاطر نشان کرد:در تمام واحدهای دانشگاهی این الگوسازی اجرایی شده  و امید است بتوانیم به اهداف امام خمینی(س) در یک جامعه الگو برسیم.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین