Tuesday 16 April 2024| ۱۱: ۳۴ - سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی در حرم مطهر امام راحل:
نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی در مراسم تجدید میثاق فرماندهان نیروی انتظامی با امام راحل گفت: کوتاهی در زمینه فرهنگ شهادت نفوذی ها را وارد میدان می کند.
الگوگیری از فرهنگ کربلا و پیروی از امام راحل سبب پیروزی ملت ایران شده است
نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی در مراسم تجدید میثاق فرماندهان نیروی انتظامی با امام راحل گفت: کوتاهی در زمینه فرهنگ شهادت نفوذی ها را وارد میدان می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان حجت الاسلام والمسلمین ابوتراب بهرامی، صبح پنج شنبه در مراسم تجدید میثاق جمعی از فرماندهان، مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی هم زمان با هفته نیروی انتظامی با امام راحل  گفت: مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی با امام خمینی(س)  پیمان و بیعت دوباره ای بستند.

وی با تشریح ویژگی های تجدید بیعت با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: پیمان بستن با امام(س) باید در رفتارهای عملی و عملکرد ما نمود پیدا کند، ارزش ها و فضایل اخلاقی بخش مهمی از اقتدار نیروی انتظامی است، راه شهادت، ایثار و اخلاص با پیروی از امام حسین(ع) همواره در میان نیروهای انتظامی زنده است.

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی با بیان این که الگوگیری از فرهنگ کربلا و پیروی از امام راحل  سبب پیروزی ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس شده است، گفت: همین فرهنگ شهادت است، که سبب امنیت امروز کشورمان شده است و اگر این فرهنگ را زنده نگاه داریم، تا ابد اسلام عزیز حفظ خواهد شد و دلیل تاکیدات مقام معظم رهبری بر حفظ فرهنگ شهادت نیز همین است.

بهرامی با تاکید بر زنده نگاه داشتن نام و یاد شهدا در کشور گفت: اگر در این مورد کوتاهی کنیم، نیروهای نفوذی وارد میدان می شوند.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین