Tuesday 23 April 2024| ۲۳: ۲۸ - سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴
وی تصریح کرد:آگاهی دادن به دانش آموزان سبب می شود آنها دشمن واقعی دین را بشناسند و بیشتر با شخصیت امام راحل و مقام شهدا آشنا شوند.
مربی دبستان فصیلت شهرری:اردوهای فرهنگی سبب می شود نسل جدید پی به ارزش های واقعی انقلاب ببرند
مربی دبستان فضیلت 2 شهرری با حضور در حرم مطهر امام راحل گفت:هدف مان از آوردن دانش آموزان به زیارت امام خمینی(س) این است که نسل جدید را با ارزش های واقعی و گرانقدر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بیشتر آشنا سازیم.

منصوری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان افزود:در دنیای امروز تهاجم فرهنگی گسترش یافته است و دشمنان روی اعتقادات نسل جوان یک جامعه سرمایه گذاری می کنند تا آنها را از اهداف اسلامی و آرمان های رهبرشان دور کنند بنابراین چنین اردوهای مذهبی و فرهنگی کمک می کند تا دانش آموزان و نسل جوان جامعه پی به ارزش های واقعی و حقیقی انقلاب اسلامی ببرند.

وی تصریح کرد:آگاهی دادن به دانش آموزان سبب می شود آنها دشمن واقعی دین را بشناسند و بیشتر با شخصیت امام راحل و مقام شهدا آشنا شوند.

منصوری در خصوص شخصیت امام خمینی(س) و آنچه که در قالب درس به دانش آموزان می آموزند گفت:همه دنیا به امام راحل احترام گذاشته و افتخار می کنند ما نیز دانش آموزان را به حرم مطهر می آوریم و به این نکته اشاره داریم که ما هم مانند همه ملت های جهان به امام راحل افتخار می کنیم و خرسندیم از اینکه انقلاب اسلامی به دست چنین رهبری شکل گرفته است و معنویاتی که در جامعه امروز رواج دارد را مدیون ایشان هستیم.

وی خاطر نشان کرد:امنیت کنونی که در جامعه برقرار است نشان دهنده این است که ایران در دنیا اقتدار داشته و به چشم یک قدرت به ایران نگاه می کنند.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین