Friday 19 April 2024| ۲۳: ۲۵ - جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
امروز بسیجیان 6 کشور سوریه، عراق، ایران، لبنان، افغانستان و پاکستان در کنار هم توانستند حاکمیت نیروهای تکفیری داعش را از بین ببرند.
گردهمایی بزرگ بسیجیان استان تهران در حرم مطهر امام خمینی(س) برگزار شد
به گزارش خبرنگار آستان، این گردهمایی با عنوان 'شکوه مقاومت' به مناسب سالروز تاسیس بسیج به دستور امام خمینی(ره) با حضور سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، فرماندهان و مسئولان ارشد سپاه برگزار شد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در این تجمع با بیان اینکه امام خمینی(ره) در پنجم آذر ماه سال 1358 وعده تحقق بسیج جهان اسلام را دادند، اظهار داشت: امروز بسیجیان 6 کشور سوریه، عراق، ایران، لبنان، افغانستان و پاکستان در کنار هم توانستند حاکمیت نیروهای تکفیری داعش را از بین ببرند.

سردار محمدرضا یزدی افزود: امروز بسیجیان جهان اسلام در مقابل زورگویان و مستکبران جهان به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده اند و اجازه هر گونه توسعه و پیشرفت این نظام غاصب را سلب کرده اند.

وی در ادامه با بیان اینکه راهپیمایی بزرگ اربعین یک کار سیاسی، عبادی و فرهنگی است، اظهار داشت: مسلمانان و بسیجیان با پیاده روی بزرگ خود در روز اربعین علاوه بر اینکه عبادت می کنند، آمادگی خود را برای ظهور امام زمان(عج) به رخ جهانیان می کشانند.

سردار یزدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بسجیان با هر فردی که در جبهه انقلاب قرار دارد هیچگونه اختلافی ندارد، یادآور شد: نیروهای مردمی بسیج آماده همکاری با تمامی نیروهای انقلاب در جهت توسعه و پیشرفت کشور هستند.

پنجم آذر سال 1358، توسط امام خمینی (ره) فرمان تاریخی تشکیل بسیج مستضعفان صادر شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین