Saturday 20 April 2024| ۱۰: ۴۲ - شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
حجت الاسلام و المسلمین روح الله قائمی افزود:فاز اول این طرح با هماهنگی معاونت قرآن وزارت ارشاد اسلامی و دیگر ارگان ها در حال انجام شدن است و تمام فارغ التحصیلان را در دفتر تولیت حرم مطهر دعوت کردیم و آنها را در جریان این طرح ملی قرار دادیم.
مسئول درالقرآن حرم مطهر امام راحل از برگزاری طرح عترت و قرآن در این فضای معنوی و مقدس خبر داد
مسئول درالقرآن حرم مطهر امام راحل از برگزاری و اجرایی شدن طرح عترت و قرآن در این فضای معنوی و مقدس خبر داد و گفت:طرحی را در دارالقرآن شروع به اجرا کردیم که تحت عنوان شناسایی و ارتباط با جلسات خانگی قرآن و عترت است.

حجت الاسلام و المسلمین روح الله قائمی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان افزود:فاز اول این طرح با هماهنگی معاونت قرآن وزارت ارشاد اسلامی و دیگر ارگان ها در حال انجام شدن است و تمام فارغ التحصیلان را در دفتر تولیت حرم مطهر دعوت کردیم و آنها را در جریان این طرح ملی قرار دادیم.

وی تصریح کرد:امید است این طرح علاوه بر سطح شهر تهران برنامه ای باشد که در سطح کشوری انجام شود و خوشبختانه این طرح به صورت ملی در حرم مطهر امام خمینی(س) در مرحله اجرایی قرار گرفته است.

قائمی بیان کرد:با توجه به اینکه شخصیت امام راحل یک شخصیتی جهانی است و ایشان مقبولیت جهانی دارند اجرای این طرح در حرم مطهر ایشان تاثیر گذار خواهد بود.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین