Thursday 25 April 2024| ۰۹: ۰۳ - پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
امام راحل فقط خدا را می دیدند و در همه امور از خداوند استمداد می جویید و با مدد و یاری خداوند در برابر ظلم،نابرابری و استبداد ایستاد.
امام جمعه شهرستان رباط کریم : بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران یک شخصیت بی نظیر،برجسته  و متعالی در تاریخ اسلام بود
امام جمعه شهرستان رباط کریم با حضور در حرم مطهر امام راحل گفت: خوشحالم از اینکه توفیق حضور در حرم مطهر امام خمینی(س) را پیدا کرده ام زیرا بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران یک شخصیت بی نظیر،برجسته  و متعالی در تاریخ اسلام بود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینعلی محمدی نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان افزود: در محضر حضرت امام خمینی(س) می توان درس ها و آموزه های زیادی آموخت .درس شجاعت،سیاست و آزادگی درس هایی است که سرلوحه امور اجتماعی جامعه می توان قرار داد.
وی تصریح کرد: امام راحل فقط خدا را می دیدند و در همه امور از خداوند استمداد می جویید و با مدد و یاری خداوند در برابر ظلم،نابرابری و استبداد ایستاد.

محمدی نژاد در ادامه بیان کرد: مسئله ای که امروزه جهان را به مخاطره انداخته مقوله ظلم و ستیز است و امام راحل به درستی توانست در برابر ناملایمات ایستادگی کند .امید است بتوانیم از شجاعت و اقتدار امام خمینی(س) درس بیاموزیم و در برابر ظلم و جور بیگانگان بایستیم.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: