Saturday 20 April 2024| ۰۴: ۴۴ - شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
جمهوری اسلامی ایران در تمام مراسم های دینی و مذهبی حتی در قانون اساسی و مجلس ما را جزو اقلیت های دینی قلمداد کرده اند که این نیز به برکت روح بلند امام راحل صورت گرفت.
عضو انجمن موبدان زرتشتیان تهران:امام راحل یک شخصیت به تمام معنا انسانیت محور بودند
عضو انجمن موبدان زرتشتیان تهران با حضور در حرم مطهر امام راحل ضمن ادای احترام به مقام والا و گرانقدر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: خوشحالم هر ساله به نمایندگی از جمعیت موبدان ایران و جهان به زیارت رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران مشرف می شوم و در حرم مقدس مردی بزرگ حضور پیدا می کنم.

موبد رشید خورشیدیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان تصریح کرد: افتخار می کنم و به خود می بالم که در کشوری پر افتخار بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی زندگی می کنم که همه مردمان احترام ویژه ای برایمان قائل هستند.

وی در  ادامه  گفت: جمهوری اسلامی ایران در تمام مراسم های دینی و مذهبی حتی در قانون اساسی و مجلس  ما را جزو اقلیت های دینی قلمداد کرده اند که این نیز به برکت روح بلند امام راحل صورت گرفت.

خورشیدیان خاطر نشان کرد:خوشبختانه در نظام جمهوری اسلامی ایران حقوق معنوی  و مادی مان حفظ شده است و شخصیت امام راحل به تمام معنا انسانیت محور است و به حقوق همه انسان ها احترام می گذاشتند و ما نیز یاد و خاطره و اندیشه این مرد بزرگ را سرلوحه امورمان قرار می دهیم.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین