Friday 29 March 2024| ۰۲: ۳۹ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
در تجدید میثاق با آرمان های امام راحل مطرح شد؛
کارکنان وزارت کشور در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) بار دیگر با آرمان های والای ایشان تجدید پیمان کردند و ارادت خود را نسبت به ایشان ابراز نمودند.
قائم مقام وزارت کشور : ایران اسلامی در حوزه سیاسی کاملا موفق بوده و از هیچ کشوری دستور نمی گیرد

مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام راحل با حضور سید حسین هاشمی قائم مقام وزارت کشور، جبارزاده معاون سیاسی، ذوالفقاری معاون امنیتی و جمعی از مدیران و کارکنان این نهاد در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان، قائم مقام وزارت کشور در این مراسم با شکوه گفت: کارکنان وزارت کشور در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) بار دیگر با آرمان های والای ایشان تجدید پیمان کردند و ارادت خود را نسبت به ایشان ابراز نمودند.

سید حسین هاشمی با بیان اینکه هر کسی به امام راحل حب و علاقه دارد در هر شرایطی ارادت خود را به ایشان ابراز می کند، عنوان کرد: امروز ادامه دادن راه امام خمینی(ره) و پیروی از خلف صالح ایشان بهترین راه برای ابراز ارادت به شخصیت بزرگ امام راحل است.

وی در خصوص تحقق شعارهای انقلاب پس از گذشت چهار دهه از عمر مبارک نظام اسلامی گفت: مهمترین شعار انقلاب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود که امروز می توان با اقتدار گفت که ایران اسلامی در حوزه سیاسی کاملا موفق بوده و از هیچ کشوری دستور نمی گیرد.

وی حوزه اقتصادی را یکی دیگر از نمادهای استقلال کشور دانست و افزود: کشور ایران در طول چهار دهه گذشته بر خلاف تمام کارشکنی ها و اعمال تحریم های ظالمانه از سوی ابرقدرت های جهان امروز از استقلال اقتصادی کامل برخوردار است.

هاشمی ادامه داد: انجام کارهای بزرگ اقتصادی و استقلال اقتصادی ایران به تایید تمامی کارشناسان و نخبگان اقتصادی جهان است.

وی حوزه فرهنگ را یکی دیگر از نمادهای استقلال کشور دانست و یادآور شد: نظام اسلامی کارهای بزرگی در حوزه فرهنگ انجام داده ولی نمی توان گفت که امروز ما در حوزه استقلال فرهنگی موفق هستیم و باید در این حوزه کارهای بیشتری صورت گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین