Friday 29 March 2024| ۱۷: ۱۱ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
تجدید پیمان روستائیان، عشایر و مدیران سازمان امورعشایر ایران با آرمان های امام راحل/نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی: امام خمینی(س)  عاشقی مجاهد ومجتهدی خستگی ناپذیر

روستائیان، عشایر و مدیران سازمان امورعشایر ایران، امروز - شنبه - با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی با آرمان های والای امام راحل تجدید پیمان کردند.
 
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان، این آیین با حضور 'آیت‌الله حسن عالمی' نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، 'سید ابوالفضل رضوی' معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری، مسئولین و نمایندگان سایر دستگاه ها و نهادهای مرتبط با جامعه عشایری و روستایی کشور ، کمیته روستایی و عشایری دهه فجر و جمعی از عشایر و روستائیان شهرستان ها در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

شرکت کنندگان در این آیین، ضمن نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهوری در ادامه این آیین گفت: عشایر غیور و زحمتکش در همه حال پشتیبان نظام بوده اند و در پیروزی انقلاب هم نقشی اساسی را ایفا کردند.

سید ابوالفضل رضوی اظهار کرد: امام(ره) عاشقی مجاهد ومجتهدی خستگی ناپذیر با همراهی مردم و عشایر و روستاییان توانستند دولت طاغوت را از بین ببرند و نظام اسلامی را در این کشور ایجاد کنند.

وی افزود: دولت دوازدهم توجه به روستائیان را توجه به رشد ملی کشور، توجه به اشتغال، تولید، فرهنگ و سیاست می داند و این وظیفه همه مسئولان است. 

وی عنوان کرد: در این راستا دولت اقدام به اختصاص 12 هزار میلیارد تومان تسهیلات با کارمزد چهار درصد را برای روستائیان وعشایر مناطق مرزی و با کارمزد 6 درصد برای سایر مناطق کشور کرده است.

وی اضافه کرد: امیدواریم با اختصاص این حجم از تسهیلات شاهد رونق کسب و کار در روستاها باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین