Thursday 25 April 2024| ۱۱: ۱۲ - پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴
تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان های امام راحل/وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری :جامعه دانشگاهی از اولین اقشاری بودد که پیام انقلاب را دریافت کرد

 مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و جامعه دانشگاهی کشور، امروز - شنبه - با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی با آرمان های والای امام راحل تجدید میثاق کردند.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان، این آیین با حضور منصور غلامی وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از معاونین این وزارتخانه به همراه روسای دانشگاه های کشور در حرم مطهرامام خمینی (ره) برگزار شد.

شرکت کنندگان در این آیین، ضمن نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند.
وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری در ادامه این آیین جمع خبرنگاران گفت: حضور جامعه دانشگاهی درحرم مطهرامام(ره) تجدید میثاق با عهدی است که دانشگاهیان در جهت حفظ آرمان امام راحل داشته اند.

منصور غلامی اظهار کرد: امام خمینی(ره) با خلوص و اراده ای الهی توانستنند؛ راه و روش درستی را برای جوانان ترسیم کنند و همه را در جهت اهداف انقلاب بسیج کردند.

وی عنوان کرد: جامعه دانشگاهی از اولین اقشاری بودد که پیام انقلاب را دریافتند و در جهت روشنگری و حفظ دیدگاه های امام راحل تلاش بیشتری را انجام دادند.

وی تصریح کرد:هم اکنون این قشر تاثیرگذار نیز در جهت تحقق آرمان های امام(ره) گام بر می دارد و امیدواریم همچون گذشته نقشی اساسی را در حفظ آرزش های انقلاب ایفا کنیم. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: