Thursday 18 April 2024| ۰۳: ۵۰ - پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
مسئول نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه انصارالمهدی و حفاظت هواپیمایی؛
وی با بیان اینکه اندیشه ها، آرمان های والا و منش امام راحل هرگز از بین نخواهد رفت، اظهار داشت: راه و روش امام راحل پس از ارتحال ایشان توسط حانشین خلفشان رهبر معظم انقلاب به خوبی در جامعه جاری و ساری است.
حجت الاسلام محمد جواد موحد: اندیشه ها، آرمان های والا و منش امام راحل هرگز از بین نخواهد رفت
مسئول نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه انصارالمهدی و حفاظت هواپیمایی در مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام راحل گفت: امام راحل برای دفاع از حقوق مردم، دفاع از محرومان و حفاظت از مکتب اسلام در سال ٤٢ به قانون کاپیتولاسیون و عملکرد دستگاه طاغوت اعتراض کرد و رژیم پهلوی ایشان را به مدت ١٥ سال از کشور تبعید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان حجت الاسلام محمد جواد موحد با بیان اینکه امام راحل پس از تحمل سال ها تبعید در روز ١٢ بهمن مورد استقبال گرم مردم ایران اسلامی قرار گرفت، اظهار داشت: هدف عمده امام(ره) از تشکیل حکومت اسلامی تحقق خواسته های خداوند از جمله اقامه نماز، اعطای زکات، امر به معروف و نهی از منکر بود.

وی به خیرخواهی امام (س) نسبت به مردم اشاره کرد و افزود: امام خمینی(س) همیشه منفعت تمام مردم ایران را در نظر داشت و هرگز تبعیضی بین مردم و یا حزب و گروه خاصی قائل نبود.
وی ادامه داد: یکی از اولویت های اصلی امام راحل باسواد شدن ملت ایران بود که وی با تاسیس نهضت سواد آموزی توانست گام بلند برای ریشه کن سازی بی سوادی در کشور بردارد.
وی ایجاد کمیته امداد امام خمینی(ره) را نیز یکی از کارها بزرگ امام راحل عنوان کرد و گفت: این نهاد انقلابی تاسیس شد تا بیت المال به درستی بین مردم تقسیم کند و اگر گاهی مشکلاتی پیش می آید ربطی به ذات و فلسفه وجودی این نهاد ندارد.

حجت الاسلام محمد جواد موحد به اتحاد ٤٠ کشور دنیا در حمایت از رژیم بعثی عراق در مقابل ایران اشاره کرد و بیان داشت: امام راحل هرگز تحت تاثیر اخطارهای برخی سیاسیون داخل کشور در خصوص قدرت عراق قرار نگرفت و با ایستادگی و مقاومت و همراهی مردم توانست از سد بزرگ صدام و متحدانش بگذرد.

وی با بیان اینکه اندیشه ها، آرمان های والا و منش امام راحل هرگز از بین نخواهد رفت، اظهار داشت: راه و روش امام راحل پس از ارتحال ایشان توسط حانشین خلفشان رهبر معظم انقلاب به خوبی در جامعه جاری و ساری است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین