Thursday 28 March 2024| ۱۷: ۳۱ - پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
تجدید میثاق وزیر ورزش و جوانان و ورزشکاران با آرمان های امام راحل؛
جامعه ورزش با حضور خود در حرم امام خمینی(س) اعلام آمادگی می کند که با جوش و خروش از اقتدار و حیثیت نظام اسلامی در آینده دفاع خواهد کرد.
وزیر ورزش و امور جوانان: قطعا نسل های آینده کشور با عزت و افتخار دروان انقلاب اسلامی ایران را تحلیل خواهد کرد
وزیر ورزش و امور جوانان در  آیین تجدید میثاق جامعه ورزشی با آرمان های امام راحل با بیان اینکه ملت قهرمان ایران اسلامی در 39 سال گذشته توانستند با عزت، عظمت و اقتدار از حیثیت و کیان نظام اسلامی دفاع کنند گفت: امروز جامعه ورزشی ایران اسلامی با حضور در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان های بلند ایشان و شهدای انقلاب تجدید عهد و پیمان کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان،مسعود سلطانی فر ادامه داد: جامعه ورزش با حضور خود در حرم امام خمینی(س) اعلام آمادگی می کند که با جوش و خروش از اقتدار و حیثیت نظام اسلامی در آینده دفاع خواهد کرد.

وی تصریح کرد: تمامی افراد جامعه ایران در هر سن و سال با حضور و نقش آفرینی در صحنه های مختلف نظام مانند پیروزی انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی، و صحنه های مختلف سیاسی مانند انتخابات توانسته اند در 39 سال گذشته بر اساس آرمان های امام راحل از اقتدار و عزت کشور دفاع کنند.

وزیر ورزش و امور جوانان با بیان اینکه دوران انقلاب اسلامی یک دوره طلایی در تاریخ سیاسی معاصر ایران محسوب می شود اظهار داشت: قطعا نسل های آینده کشور با عزت و افتخار دروان انقلاب اسلامی ایران را تحلیل خواهد کرد، دوره ای که ملت موفق شدند به رغم تمامی تهدیدها، فشارها، تحریم ها و عهد شکنی ها نظام اسلامی را حفظ کنند و بدست نسل آینده برسانند.

وی در خصوص مهمترین دستاورد های 40 ساله جمهوری اسلامی ایران در حوزه ورزش گفت: خوشبختانه نظام اسلامی در عرصه ورزش همگانی،ورزش قهرمانی، ایجاد زیرساخت ها و امکانات ورزشی در نقاط مختلف کشور کارنامه روشن و درخشانی دارد.

وی با بیان اینکه در گذشته فقط در چند نقطه محدود امکانات ورزش داشتیم اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در 39 سال گذشته توانسته با رویکرد عدالت محورانه در نقاط مختلف کشور فضای ورزش را هفت برابر افزایش دهد به گونه ای که امروز در روستاهای دور دست کشور سال ورزش ایجاد شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین