Thursday 18 April 2024| ۱۰: ۵۴ - پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مدیران و کارکنان صنعت بیمه کشور با آرمان های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.
تجدید میثاق مدیران صنعت بیمه کشور با آرمان های امام راحل/رییس بیمه مرکزی ایران: رهبری امام خمینی(س) تحول عظیمی در منطقه و جهان ایجاد کرد

مدیران و کارکنان صنعت بیمه کشور با آرمان های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار آستان،  عبدالناصر همتی رییس بیمه مرکزی ایران، محسن پور کیانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران و اعضای هیات مدیره وکارکنان بیمه های کشور و جمعی از کارکنان این نهاد با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) ضمن گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با آرمان های والای ایشان، رهبری و شهدا تجدید پیمان کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

رییس بیمه مرکزی ایران در ادامه افزود: انقلاب شکوهمند ایران اسلامی حاصل مجاهدت و فداکاری های ملت بزرگ ایران با رهبری امام خمینی(ره) بود که تحول عظیمی در منطقه و جهان ایجاد کرد.

عبدالناصرهمتی با بیان اینکه امروز ما به هر میزان از اهداف و آرمان های امام راحل دورر شویم، مشکلات کشور بیشتر می شود، افزود: مدیران و مسئولان کشور باید در جهت خط مشی و اهداف والای انقلاب اسلامی گام بردارند تا گزندی به نظام اسلامی وارد نشود.

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه و انواع فشارهای مختلف از سوی کشورهای استکباری بخصوص آمریکا به ملت ایران، یادآور شد: ملت بزرگ ایران و مسئولان کشور باید با استفاده از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که ادامه دهنده خط مشی امام راحل است در جهت رفع محرومیت ها و غلبه بر تحریم ها گام بردارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین