Friday 29 March 2024| ۱۳: ۱۷ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
در تجدید میثاق با آرمان های امام راحل؛
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: امام پدر دلسوز و مهربان نسبت به مردم بود و همانند یک پدر دلسوز در مقابل فرزند خود احساس مسؤولیت می کرد و نگران بود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: بین امام خمینی(س) و مردم هیچ مانعی نبود

سید عباس صالحی پس از تجدید میثاق با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران گفت: امام راحل در مقطع زمانی که مدرس حوزه، مرجعیت دینی و رهبری انقلاب را برعهده داشتند، فاصله ای با مردم نداشتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود:  امام پدر دلسوز و مهربان نسبت به مردم بود و همانند یک پدر دلسوز در مقابل فرزند خود احساس مسؤولیت می کرد و نگران بود.

وی تصریح کرد: امام(ره) بیش از آن که به فکر راحتی خود باشد، به آسایش مردم می اندیشد.
وزیرارشاد تصریح کرد: امام راحل؛ پدری مهربان مردم بود و همواره ارتباط نزدیکی میان امام(ره) و مردم وجود داشت و این ارتباط عاطفی، راحت، روان و بدون مانع بود.

صالحی بیان کرد: اگر می خواهیم راه و مکتب امام راحل پایدار باشد و ادامه دهنده راه ایشان باشیم، بایستی به توصیه های ایشان عمل کنیم و در تمامی مراحل زندگی و کاری خود به کار ببریم.

وی عنوان کرد: به هر اندازه که بین مردم و مسئولان نظام فاصله کمتری باشد به همان اندازه نیزآرمان های امام و ارزش های اسلامی بهتر ارائه می شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه معاونان، مدیران، روسای سازمان های تابعه و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر با حضور در حرم مطهر امام خمینی(س) با آرمان های والای رهبر کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین