Thursday 28 March 2024| ۲۲: ۵۵ - پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
در آستانه ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی ایران روابط عمومی آستان مقدس حضرت امام خمینی(س) با صدور بیانیه ای از ملت شریف ایران برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد.
دعوت آستان مقدس حضرت امام خمینی(س) از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن
در آستانه ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی ایران روابط عمومی آستان مقدس حضرت امام خمینی(س) با صدور بیانیه ای ضمن تبریک سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران از ملت شریف ایران برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهار دهه از پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی ایران می گذرد و امروز روزی است که ملت شریف ایران باز هم در عرصه حضور پیدا می کنند تا به قدرت طلبان و دشمنان ایران اسلامی ثابت کنند که در راه استقلال و آزادی کشورشان ثابت قدم مانده اند و از ولایت،دین و راه امام راحل حمایت می کنند.

ملت ایران همچنان مقاوم با هوشیاری با همبستگی و با اتکال به خداوند در یوم الله  ۲۲ بهمن سرمایه بزرگ شان را به رخ جهانیان خواهند کشید و برای دستیابی به آینده ای روشن نیاز است تا بار دیگر در عرصه اجتماعی سربلند حضور یابند. تا خصومت ها و کینه ورزی شیاطین بزرگ را نابود کرده و مکر دشمنان را با بصیرت از بین ببرند و نام سرزمین اسلامی را سربلند کنند.

روابط عمومی آستان مقدس حضرت امام خمینی(س) از ملت شریف ایران دعوت می کند همانند گذشته با حضور پرشور و وحدت آفرین خود جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن پیمان با امام راحل و رهبری را مستحکم تر کنند.

روابط عمومی آستان مقدس حضرت امام خمینی(س)
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین