Thursday 18 April 2024| ۲۲: ۳۳ - پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵
با حضور یادگار امام؛
این گونه برنامه های معنوی موجب فرهنگ سازی و تسهیل ساحت اعتقادی و تربیتی در میان دانش آموزان می شود که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به آن تاکید شده است.
جشن تکلیف ۲۵۰۰ دانش آموز دختر در حرم امام (س) برگزار شد

مراسم جشن تکلیف 2500 دانش آموز با حضور یادگار امام راحل در حرم مطهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آستان رییس آموزش و پرورش منطقه 19 تهران در حاشیه این مراسم گفت: این مراسم به صورت متمرکز برای دومین سال پیاپی است که با حضور 2 هزار و 500 نفر از دختران پایه سوم از 40 دبستان منطقه 19 در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار می شود.

هادی حنیف نیا با بیان اینکه برگزاری مراسم جشن تکلیف دانش آموزان در حرم مطهر امام راحل باعث عمق بخشیدن به اعتقادات کودکان می شود، افزود: این گونه برنامه های معنوی موجب فرهنگ سازی و تسهیل ساحت اعتقادی و تربیتی در میان دانش آموزان می شود که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به آن تاکید شده است.

وی ادامه داد: مسئولان آموزش و پرورش هر چقدر محیط های متنوعی را برای فرآیند یادگیری در میان دانش آموزان تدارک ببینند به همان میزان موجب یادگیری تاثیرگذارتری در میان دانش آموزان خواهند شد.

جشن تکلیف این تعداد دانش آموز از ساعت 10 صبح امروز در حضور تولیت آستان مقدس امام خمینی(ره) با قرائت آیاتی از قرآن کریم آغاز و با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی مذهبی از جمله همخوانی تواشیح در مدح اهل بیت(ع)، قرائت عهدنامه تکلیف و اجرای برنامه آموزشی برای دانش آموزان ادامه داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین