Friday 19 April 2024| ۲۱: ۰۶ - جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
این مراسم با عنوان درخت ایثار عملیاتی خواهد شد تا به این ترتیب هم سرانه فضای سبز سازمان بهشت زهرا(س) و حرم مطهر امام راحل افزایش چشم گیری داشته باشد و هم یاد و خاطره شهیدان گرامی داشته شود.
مراسم کاشت درخت ایثار به یاد شهدای مدافعان حرم در صحن شمالی حرم مطهر امام خمینی(س) کاشته شد
2100 اصله درخت به یاد شهیدان مدافع حرم در صحن شمالی حرم مطهر امام خمینی(س)توسط سازمان بهشت زهرا(س) و شهرداری حرم مطهر کاشته شد.

به گزارش خبرنگار آستان، سعید خال در تشریح مراسمی که همزمان با هفته منابع طبیعی در حرم مطهر امام خمینی (س) برگزار شد  گفت: به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری و در ادامه برنامه های شهرداری تهران در این ایام سازمان بهشت زهرا(س) و شهرداری حرم مطهر امام خمینی(ره) در محوطه ای به وسعت 5.5 هکتار از اراضی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران درختکاری خواهد کرد.

وی افزود: این زمین ها که در صحن شمالی حرم مطهر امام راحل قرار گرفته است میزبان کاشت 2100 اصله درخت خواهند بود که به یاد شهیدان مدافع حرم سراسر کشور کاشته می شود.

وی ادامه داد: این مراسم با عنوان درخت ایثار عملیاتی خواهد شد تا به این ترتیب هم سرانه فضای سبز سازمان بهشت زهرا(س) و حرم مطهر امام راحل افزایش چشم گیری داشته باشد و هم یاد و خاطره شهیدان گرامی داشته شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین