Thursday 28 March 2024| ۲۲: ۲۴ - پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹
به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران/ورزشکاران و قهرمانان ارتش جمهوری اسلامی ایران با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند
شرکت کنندگان در این مراسم، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.
رییس سازمان تربیت بدنی ارتش: شهدا به رهبری امام راحل برای دفاع از دین پا به میدان حق علیه باطل گذاشتند

 رییس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه جمعی از ورزشکاران و قهرمانان ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در حرم مطهر امام خمینی(س) به مناسبت گرامیداشت ٢٩ فروردین و نوزدهمین سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی با آرمان های والای ایشان، رهبری و شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان، شرکت کنندگان در این مراسم، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

رییس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران دراین مراسم گفت: شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم به رهبری امام راحل برای دفاع از دین و قرآن پا به میدان های حق علیه باطل گذاشتند و بر همه ما واجب است تا راه و یاد آنان را ادامه دهیم.

امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از حریم کشور نیازمند نیروی انسانی و سربازانی ورزیده است تا در میدان های نبرد از لحاظ جسمانی نسبت به دشمنان در موقعیت مناسبی را داشته باشند.

وی سلامت روح را در گرو سلامت جسم عنوان کرد و یادآور شد: سربازانی می توانند در لحظات حساس تصمیمات درست اتخاذ کنند که از لحاظ جسمی و روحی دارای نشاط و شادابی باشند.

فولادی عنوان کرد: چهلمین جشنواره فرهنگی ورزشی ارتش جمهوری اسلامی از امروز با حضور ورزشکاران بر مزار امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی و دیگر همرزمانش در بهشت زهرای تهران آغاز شد و در مجموع بیش از 10 هزار نفر در برپایی این جشنواره مشارکت خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه برنامه های چهلمین جشنواره فرهنگی ورزشی در 29 بخش در نقاط مختلف کشور برگزار می شود، اظهار کرد: این جشنواره در چهارم اردیبهشت ماه با معرفی و تقدیر از برترین ها پایان می یابد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین