Thursday 18 April 2024| ۱۰: ۰۶ - پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت:نیروهای مسلح سربازان این کشور هستند و به این امر افتخار می‌کنند، هر کسی نیز که می‌خواهد وفاداری به کشور را نشان دهد خود را سرباز می‌نامد و چه افتخاری بالاتر از اینکه ما سربازان وطن هستیم.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش: نیروهای مسلح ذره‌ای از مسیر امام راحل منحرف نمی‌شوند
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان، امیر سرتیپ نوذر نعمتی پیش از ظهر امروز در مراسم تجدید میثاق سربازان نمونه نیروهای مسلح با آرمان‌های امام خمینی (س)  در حرم مطهر اظهار کرد: حضرت علی‌اکبر (ع) دارای خصائص ویژه‌ای مانند شجاعت، دلاوری، ولایتمداری، بصیرت و ... بودند، این خصوصیات یکی از دلایل نام‌گذاری میلاد ایشان به نام روز جوان است.

وی بیان کرد: ملت ایران برای سرباز ارزش بالایی قائل است، ایرانیان سربازان وطن را انسان‌های والا می‌دانند که یادآور ایثار، غرور، اقتدار، حراست از کشور و ... هستند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: نیروهای مسلح سربازان این کشور هستند و به این امر افتخار می‌کنند، هر کسی نیز که می‌خواهد وفاداری به کشور را نشان دهد خود را سرباز می‌نامد و چه افتخاری بالاتر از اینکه ما سربازان وطن هستیم.

وی با بیان اینکه دفاع از امنیت مرزهای کشور بر عهده سربازان است، گفت: سربازان در زمان بلایای طبیعی نیز به یاری مردم می‌شتابند و هیچ‌گاه در این امری کوتاهی صورت نگرفته است.

امیر نعمتی با بیان اینکه سربازان تأمین‌کننده امنیت کشور هستند، خاطرنشان کرد: سربازان در زلزله کرمانشاه به یاری مردم شتافتند و حتی از غذا و خواب خود گذشتند تا به مردم کمک کنند، این امر انگیزه ما را برای خدمت دوچندان کرد.

وی اظهار کرد: آمریکا با حمله نظامی به طبس به فکر ضربه زدن به نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران بود اما چون امام خمینی (ره) و ملت ایران برای خدا کار کرده بودند، خداوند نیز از آنها حمایت کرد و با طوفان شن نیروهای آمریکایی را شکست داد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان متذکر شد: امروز بار دیگر با امام خمینی (س) عهد و پیمان می‌بندیم که هیچ‌گاه از راه ایشان ذره‌ای منحرف نشویم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین